5/25/2015

StampinUp regiodag in Duiven

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver. Na maanden voorpret gingen we met een deel van ons team naar de StampinUp regiodag in Duiven. Het was wel vroeg, heel vroeg! Om 5.30 ging mijn wekker. Je moet wat over hebben over je hobby.

Om 6.15 kwam Annette naar me toe en samen reden we naar Duiven. We waren er al lekker op tijd om 8.10, dus we hadden de tijd om lekker met onze collega's bij te kletsen. De andere teamleden had ik nog niet in het echt gezien, dus dat was erg leuk!
Om 8.45 ging het programma van start. Veel over cijfertjes en andere zaken die me duizelden, maar ook de officiële lancering van de nieuwe catalogus. En die is zo gaaf! Er zijn gelukkig heel wat producten uit de oude catalogus opgenomen in de nieuwe, maar ook zoveel nieuwe leuke dingen waarvan ik denk: hebben, hebben, hebben! Begin juni komt de nieuwe catalogus uit en dan zal ik een linkje plaatsen.

Zo enthousiast ben ik over de nieuwe catalogus :D

























Dit is een deel van ons team, waar ik heel trots op en heel blij mee ben.



















Na een dag vol informatie mochten we ook echt aan de slag met 2 nieuwe stempelsets, die ik meteen op mijn verlanglijst heb gezet.


















Na afloop zijn we nog met 4 dames richting de Ikea gegaan, die daar om de hoek zat. Want ja, je hobbykamer kan altijd wel een upgrade gebruiken, al is het maar in de vorm van een opbergdoos. ;)
Al met al een zeer geslaagde SUper dag!







1 opmerking: