2/01/2015

Workshop met blendabilities

Vandaag heb ik een workshop gevolgd bij mijn teamgenootje Annette Elias van De Kijkkast
Kleuren met blendabilities. Dit zijn alcohol markers en ze zijn per 3 stuks verpakt, een lichte, een medium en een donkere marker, van dezelfde kleur. Hierdoor krijg je een heel mooi effect bij het kleuren.

In het begin dacht ik: hmm...ik weet niet of dit wat voor me is. Ik ben niet zo van het kleuren. Maar gaandeweg werd het steeds leuker. Door allerlei technieken kun je de kleuren net weer anders laten uitkomen. Door de kleuren over elkaar heen te gebruiken, gaan de kleuren mengen, blenden.. Vandaar ook de naam blendabilities. De middag vloog voorbij! 
Het wordt nog veel oefenen, maar het is erg leuk en ontspannend om te doen, met hele leuke resultaten. 

Hard aan het werk

Nu snel slapen, want morgen (nou ja, straks) mag ik weer een workshop volgen!

1 opmerking:

  1. Mooie resultaten hoor! Leuk ook zoals je de fotocollage gemaakt hebt! Een mooi overzichtje van gistermiddag.

    BeantwoordenVerwijderen